2 Şubat 2013 Cumartesi

Hayalet Sevgilim (Akor)


Hayalet Sevgilim (Akor)                                                             

Çektiğim çile mi
                   D
Yıllardır tuttuğum nöbet bitmeyecek mi
Em      C
Bir küçük kar tanesi gibiyim
Am                D
Avucunda eriyen göz bebeğim
Em
Göz yaşlarını görürsem
C
Erir kanatlarım
Am                  D
Uçamam rüyalarında yanına
Em
Sonsuzluk senle başladı
C
O küçük dünyamda
Am                    D
Unutma gittiğinde yarım kaldı
Em
Çöllerdeyim yanıyorum
C
Kutuptayım üşüyorum
Am                     D
Ceza benim çekiyorum ne olur dön
Em
Uzanıyorum tutamıyorum
C
Özlüyorum ağlıyorum
Am                        D
Yasak mısın anlamıyorum ne olur dön
Em                 C
Sevmesen de beni özledim sesini
Am            D
Git desem de yine gitmesen
Em                             C
Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi
Am                 D
Haram mısın bana bir bilsem

Em      C       Am     D
Bebeğim benim hayalet sevgilim
Em      C       Am     D
Bebeğim benim hayalet sevgilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim