30 Aralık 2012 Pazar

Karmate Hasta Oldum Derdune Sarkisi Dinle , Karmate Hasta Oldum Derdune Sarki Sözleri , Karmate Hasta Oldum Derdune Parcasi Dinle






Hasta oldum derduneda
Oku bana yasini
Gün boyunca ağlayup da silesun
Gözyaşumi silesun

Gel geç evun başindanda
Evun başi şen olsun
Çağir beni geleyimda
Gelmeyenler kör olsun

Kemençemun kulağida
Eruktendur erukten
Ben nasil ayrilayimda
Senun gibi ferukten

Hayde hayde hayda yok
Haydan bize fayda yok
Kizlar kahve içerlerda
Gelinlere çay'da yok

Tags: Karmate Hasta Oldum Derdune Sarkisi Dinle , Karmate Hasta Oldum Derdune Sarki Sözleri , Karmate Hasta Oldum Derdune Parcasi Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim