7 Nisan 2013 Pazar

Murat Kekilli son albümü 2013 dinle

Murat Kekilli son albümü 2013 dinle, Murat Kekilli, Murat Kekilli yeni albüm, Murat Kekilli Albüm Dinle,

Murat Kekilli - Minnet Eylemem 2013


Murat Kekilli Minnet Eylemem Şarkı Sözleri

Murat Kekilli - Git (2013)


Murat Kekilli yeni şarkısı GİT şarkı sözleri

Bu nasıl ayrılık bu nasıl veda
Gözlerin kal diyor dudakların git
Bakışın anahtar sözlerin kilit
Ellerin aç diyor dudakların git

Gidersem bir daha dönmeyeceğim
Kalırsam kalbime yenileceğim
Çözemedim ben seni ah delireceğim
Gözyaşın kal diyor dudakların git
Murat Kekilli - Para Normal - Dinle



Murat Kekilli - Para Normal Şarkı Sözleri 2013
Murat Kekilli - Yas Dinle 2013


Murat Kekilli - Barışa Özlem 2013


Murat Kekilli - Vaktim Yok 2013




Murat Kekilli Bugün Benimsin Şarkı Sözleri

Kapat kapıları dünya yüzüne
Bugün bana ait bugün benimsin
Yanıyor ellerim al ellerine
Bugün bana ait bugün benimsin

Öyle uzakta durma sokul yanıma
Dola kollarını sarıl boynuma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim