28 Ekim 2012 Pazar

Alişan 2013 Albümü Dinle , Alişan 2013 Şarkıları Dinle , Alişan 2013 Yeni Şarkıları Dinle




Online Dinleyebileceğiniz Alişan Şarkıları:
Alişan - Ah Le Yar.
Alişan - Ahlara Vahlara (2011).
Alişan - Aklın Varsa Evlenme.
Alişan - Aşkın Vurdugu Yerde Çiçekler Açar.
Alişan - Aşık Oldum.
Alişan - Benim Aşkım (2011).
Alişan - Benim İçin Ağla (2011).
Alişan - Duyulmadan ( 2011).
Alişan - Figüran (2011).
Alişan - Gidebilen Hiç Olmadım.
Alişan - Gülüm.
Alişan - Helebi.
Alişan - İkimize Birden Yükleniyorlar.
Alişan - Kalbim Ellerinde.
Alişan - Naze.
Alişan - Ne Diyebilirim (2011).
Alişan - Olay Bitmiştir.
Alişan - Sen Yaralı Ben Yaralı.
Alişan - Tez Geceler (2011).
Alişan - Tezkere Şarkı (2011).
Alişan - Urfalı Sevmiş.
Alişan - Varya.
Alişan - Yalan Oldu.
Alişan - Çalıntı Şarkı (2011).
Alişan - Şeref Dağları (Bingöl Türküsü).

Tags: Alişan 2013 Albümü Dinle , Alişan 2013 Şarkıları Dinle , Alişan 2013 Yeni Şarkıları Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim