28 Ekim 2012 Pazar

Ebru Yaşar 2013 Albümü Dinle , Ebru Yaşar 2013 Şarkıları Dinle , Ebru Yaşar 2013 Yeni Şarkıları Dinle



Online Dinleyebileceğiniz Ebru Yaşar Şarkıları:
Ebru Yaşar - Seviyorum Seni.
Ebru Yaşar - Ateşim Var Külüm Yok.
Ebru Yaşar - Ateşten Gömlek.
Ebru Yaşar - Aşkımız Buraya Kadar.
Ebru Yaşar - Bana Birşeyler Söyle.
Ebru Yaşar - Beklerim Seni.
Ebru Yaşar - Bu Sahilde.
Ebru Yaşar - Caney.
Ebru Yaşar - Dağlar.
Ebru Yaşar - Diley.
Ebru Yaşar - Dürüst Olabilirdin.
Ebru Yaşar - Eger.
Ebru Yaşar - Gel Neredeysen.
Ebru Yaşar - Geleceğim Yanına.
Ebru Yaşar - Hasretin Vuruyor.
Ebru Yaşar - Helalim.
Ebru Yaşar - Kararsızım.
Ebru Yaşar - Kuşlar.
Ebru Yaşar - Nasibimsin.
Ebru Yaşar - Ne Doktorlar Ne Mühendisler.
Ebru Yaşar - O Beni Sırtımdan Vurdu.
Ebru Yaşar - O Değil.
Ebru Yaşar - Sağıma Soluma Bakamam.
Ebru Yaşar - Sen Afetsen Ben Afetmem.
Ebru Yaşar - Seni Anan Benim İçin Doğurmuş.
Ebru Yaşar - Sevemem.
Ebru Yaşar - Uzun Geceler.
Ebru Yaşar - Vurulur Düşlerim.
Ebru Yaşar - Yalan.
Ebru Yaşar - Yasaksın Bana.
Ebru Yaşar - Yeminim Var.
Ebru Yaşar - Yeşillenirim.
Ebru Yaşar - Zehir Oluyor Geceler.

Tags: Ebru Yaşar 2013 Albümü Dinle , Ebru Yaşar 2013 Şarkıları Dinle , Ebru Yaşar 2013 Yeni Şarkıları Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim