29 Ekim 2012 Pazartesi

Hakan Taşıyan 2013 Albümü Dinle , Hakan Taşıyan 2013 Şarkıları Dinle , Hakan Taşıyan 2013 Müzikleri Dinle




Oline Dinleyebileceğiniz Hakan Taşıyan Şarkıları:
Hakan Taşıyan - Gözün Sevem.
Hakan Taşıyan - Hazin Geliyor.
Hakan Taşıyan - Acı Hayat (Beyaz Gülüm).
Hakan Taşıyan - Hata Benim Uzun Hava.
Hakan Taşıyan - Nidem.
Hakan Taşıyan - Ahlar Elimden Ah Eder.
Hakan Taşıyan - Gülmek Benim Neyime.
Hakan Taşıyan - A Canım.
Hakan Taşıyan - Asi Gurbet.
Hakan Taşıyan - Ağlarım.
Hakan Taşıyan - Ben bir Yakup İdim.
Hakan Taşıyan - Bilmem ki.
Hakan Taşıyan - Can Evimden Vurdular.
Hakan Taşıyan - Davacıyım.
Hakan Taşıyan - Doktor.
Hakan Taşıyan - Garibin Yüzü Dünyada Gülmez.
Hakan Taşıyan - Gel Hele.
Hakan Taşıyan - Geze Geze.
Hakan Taşıyan - Gözünü Toprak Doyursun.
Hakan Taşıyan - Hasret Bana.
Hakan Taşıyan - Hesabım Bitmedi.
Hakan Taşıyan - İki Gözüm.
Hakan Taşıyan - Sensiz İki Gün.
Hakan Taşıyan - SevDa Sokağı.
Hakan Taşıyan - Ya Sen Ya Hiç.
Hakan Taşıyan - Yare Gidem.
Hakan Taşıyan - Yine Bir Hal Oldu.
Hakan Taşıyan - Geleceği Yok Onun.
Hakan Taşıyan - Sevda Sokağı.
Hakan Taşıyan - Üzülürüm.
Hakan Taşıyan - Yaralı Ceylan.
Hakan Taşıyan - Ağlama Dayanamam.
Hakan Taşıyan - Güz Gülleri.
Hakan Taşıyan - Zalim.

Tags: Hakan Taşıyan 2013 Albümü Dinle , Hakan Taşıyan 2013 Şarkıları Dinle , Hakan Taşıyan 2013 Müzikleri Dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim