12 Aralık 2013 Perşembe

Facebook Duvar Sözleri

facebook'ta hesabı olan annelerin en çok tıkladığı buton ''başkasının gözünden gör'' butonu.. ''elalem ne der'' kafası..
Hani bazı anlar vardır; insanın nefesi kesilir soluksuz kalır, kalbi hızlı hızlı atar... işte biz buna aşk dedik yardım etmedik, adam öldü.
facebook sözleri
O sana sadece "selam" yazar, sen "seni seviyorum" dedi zannedersin. Çünkü ona aşıksın, çünkü malsın..
‎'Seni seviyorum' demek kolaydır...
Önemli olan ; dal sarkar kartal kalkar, kartal kalkar dal sarkar demektir.
Tetristeki cubugu bekler gibi bekledim seni. Marioda ki prenses gibi kekledin beni. 3310 da ki yılan soksun seni EMİİİİİİİİİ(: ♥
facebook duvar yazıları
Kalpsizsin ! diyemem. Nefes alabildiğine göre mutlaka bir kalbin var. Zaten bu ruhsuzluğunla o kalp; ancak nefes almaya yarar.
Facebook Duvar yazıları
"Çok sevmeyin,bağlanmayın nasıl olsa terk edecek" dedim dedim bana inanmadınız bak ne oldu şimdi.
Bence sevgilinizle fotoğraflarınızı koymayın. Hayır kıskanmak değil ama akrabalarınız falan görür sizin icin.
Sevgiliye kızıp telefonu kapattıktan sonra 5 dakika sonra acıyoruz ya? Heh işte bu yüzden kaybediyoruz.
facebook durumları
Sarılmak çok güzeldir. O an herşeyi unutursun, sadece kokusunu içine çekersin
facebook durumları
Sevdiğim adamın yanına yaklaşan tüm kızların saçını başını yolabilecek kadar kendimi güçlü hissediyorum.
Hani mesajlarıma cevap vermiyorsun ya, o parmaklarını kapının arasına sıkıştırasım geliyor
Kıskandığında kız gibi trip atan değil de, kolundan tutup "Adam ol sen benimsin" diyen erkek daha cekici bence

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim