12 Aralık 2013 Perşembe

Üzgün Sözler, Üzüntülü

Üzgün Sözler, Üzüntülü


 


Özlemek mi ? Suratın aklıma gelince, yutkunamıyorum.
Üzgün
O yanından gecer, sen kendinden ♥
Ne kadar güclü olursak olalım, şu erkeklerin bizi koruması çok tatlı sey.
üzüntülü sözler
Ben seni Allaha emanet ettim, ona değil.
Üzgün Sözler
Merhamet karın doyurmaz ama O elinde tuttuğun bir dilim ekmeği, Senden daha aç birine vermeyi öğretir sana...
Aşkım eğer birgün ölürsem ne yaparsın ? UN HELVASI :)-Dengesiz...:-)
üzügn msn nickleri
Millet Sevgilisini Alıp Yağmur Kar Demeden Gezinsin...Biz de Anca Evde Oturup Buğulu Camlara Kalp Çizelim :) Trajediye bak :))
Üzüntülü
Sevgili OPERATÖRÜM"Aradığınız kişi başka biriyle görüşüyor"demek yerine,kimle görüştüğünü söylesen.
Seni çok özledim. İster duymazdan gel. İster görmezden gel. İster bilmezden gel. Yeter ki, gel...Geeeeellll duydunmu Gel......:)
üzüntülü msn nickleri
Kimilerine uyuyor rolü yapıp cevap vermezsin, kimilerinden de sabaha kadar mesaj beklersin. Hayat işte.
Bazen yürekte firtina kopar, bazende tatli bir esinti, ama en güzeli Unutulmadigina dair küçük bir Belirti....
Üzüntülü sözler
Oturmuş seni özlüyorum, yan yana oturup seni izlemek yerine. :|
üzgün nickler
Başkalarının ne dediğini kafamıza takmaktan, hep ama hep başkalarını dinlemekten, kendi yüreğimizin fısıltısını duyamıyoruz.
Dayan be Yüreğim… Dayan be kalbim… Sabra alış ; Şükre çalış. ''Allah'' de! Her yokuşun bir inişi ; her inişin bir çıkışı var..!
üzgün nickler
En büyük aşklar neyle başlar bilmiyorum ama,
....bir hiç uğruna biter.

Üzgün Sözler, Üzüntülü Nickler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim