12 Aralık 2013 Perşembe

Mutluluk Sözleri, Mutlu Sözler, Mutlu Nickler


Mutluluk Sözleri, Mutlu Sözler, Mutlu Nickler

Mutluluk Sözleri, Mutlu Sözler, Mutlu Nickler


Beni anlaman için ağlaman lazım oğlum.Bir gece yarısı ter içinde sıçraman lazım hıçkırarak.
 
 
 
Ayağını vursa dahi o topuklu ayakkabıyı giymeye devam eden kadının, aşk acısından yıkılması beklenemez.
Mutlu Nickler
 
 
İleride evleneceğim adam belkide şuan başka kızla evlilik hayalleri kuruyor. Ahaha çok güldüm boş hayaller bunlaar
 
 
 
Dakika bası vıcık vıcık "seni seviyorum" diyeni değil.isminle hitap ettiğinde,götünün tutuştuğu kişiyi seviyorsun.
 
 
mutlu nickler
Birisinden hoşlan, insan gibi davran, sev, çok sev, gözünde büyüt, abart sonra ben nasıl bu kadar aptallık edip bu kadar çok değer verdim diye dert yan.
 
Mutluluk Sözleri, 
 
Dünyadaki en üzücü seylerden biri,bir zamanlar birbirinin her seyini bilen iki insanın tamanen yabancıymış gibi davranmasıdır.
 
 
 
Bir kızın en sevdigi sarkıyı iyi dinleyin,çünkü orda tüm söylemeye korktuğu şeyler gizlidir.
 
 
mutluluk nickleri
Bütün gece ağlamaktan helak olup ertesi gün hicbir şey olmamış gibi güne devam eden canlıya kadın denir.
 
Mutlu Sözler, 
 
Karşında,uzaktan gördüğünde gülümsemeye başladığın ve yanına yaklaşırken yüzünü toplamaya çalıştığın biri varsa onu asla bırakma
 
 
 
Bir kız senin için ağlıyorsa o kızın değerini bileceksin ipneliğin alemi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim