8 Mart 2013 Cuma

Latif Doğan Ful Dinle

Arabesk, Damar, Latif Doğan, Latif Doğan Kimdir, Latif Doğan Mp3 Dinle, Latif Doğan Şarkıları, Latif Doğan yeni sarkıları, Latif Doğan Ful Programları, Latif Doğan Ful Dinle

Latif Doğan


LATİF DOĞAN ŞARKILARI:
Latif Doğan - Ağla Gözüm.
Latif Doğan - Antepli Gelin.
Latif Doğan - Benmi İstedim.
Latif Doğan - Bitane.
Latif Doğan - Boz Bulanık Nehir Gibi.
Latif Doğan - Doldur Kekom.
Latif Doğan - Eşarbını Yan Bağlama.
Latif Doğan - Geceler.
Latif Doğan - Geçmiyor Günlerim.
Latif Doğan - Halımız.
Latif Doğan - Küstüm.
Latif Doğan - Leblebici.
Latif Doğan - Sen Çok Tatlısın.
Latif Doğan - Vay.
Latif Doğan - Yar Gelecek.
Latif Doğan - İstanbul Sokakları.
LATİF DOĞAN KİMDİR? (Latif Doğan'ın hayatı):
29 Nisan 1967 yılında Adıyaman’ın Besni ilçesinde doğdum.Dört erkek,bir kız toplam beş kardeşiz,en büyükleri benim.9 yaşımdayken 1977 yılında babamı trafik kazasında kaybettim.Bu üzücü olaydan sonra okulu bırakıp ailenin en büyük çocuğu olarak çalışmaya başladım. Dokumacılık,taksicilik,pazarlamacılık,araba tamirciliği gibi birçok iş yaptım. Müziğe başlamam 11 yaşımda Mustafa Yasav’ın (kör Mustafa) yanında bir düğünde darbukayla oldu.O günden bu güne tam 25 yıldır müzikle iç içeyim. Zaten şu anki yorumlarımda ve üslubumda rahmetli Kör Mustafa’nın izleri vardır. 1987 yılında evlenip aynı yıl askere gittim.1988 yılında ilk çocuğum Seydi Vakkas dünyaya geldi
Bu arada hayatımı kurduğum müzik gurubuyla düğün yaparak sağlıyordum.Kendi bölgemde sayısız düğün yaparak adımı duyurmaya başladım.Kazandığım parayla Besni’de Doğan FM adlı bir radyo istasyonu ve bir kaset dükkanı açtım.Bunları yaparken amacım para kazanmak değil kendi parçalarımı radyoda çalarak ve kasetlerimi satarak adımı duyurmaktı.Nitekim belli bir süre sonra amacıma ulaşmıştım.Artık başta Adana olmak üzere Gaziantep ve Mersin’de sahne almaya başlamıştım.
Adımın duyulması ile bölgesel televizyonlara konuk sanatçı olarak çağrılmaya başlamıştım.Bu programlarda gösterdiğim performans dikkat çekmiş olacak ki 1995 yılında Gaziantep Olay TV’den program yapmam için teklif geldi.1995-1998 yılları arasında 4 yıl boyunca bir şov programı yaptım.Orda edindiğim tecrübe beklide Küstüm Şov’da nasıl başarılı olduğumun da cevabıdır.
Aynı yıllarda Mersin Yemişkumu’nda restoran alarak işletmeciliğe başladım.Öte yandan sahne çalışmalarımda devam etmekteydi. 2000 yılında ilk ulusal kasetim olan ‘Oyun Havası’ piyasaya çıktı.Bu tarzda bir kaset için çok ciddi bir satış rakamına ulaştı.
2001 yılında deprem nedeniyle müzik yasağı gelince işyerimi kapattım.Bu süreç kazandığım her şeyi kaybettiğim bir sürecinde başlangıcıydı.Maddi imkansızlıklar ve moral çöküntüsü içinde ‘Kurtulam Gitsin’i yazdım.Geçirdiğim kötü günlerin isyanı haykırışı olmuştu bu eser. Kurtulam Gitsin albümü piyasaya çıktığında Anadolu’da yer yerinden oynadı diyebilirim. Artık Anadolu beni bağrına basmıştı.Bu albümdeki 3 parçaya klip çekilmesi ve ulusal Tv’ler de yayınlanması ,adımın daha geniş kitlelerce bilinmesine neden oldu.
dogan-hayati-biyografisi-hakkinda.html
Nihayet Haziran 2003’te ‘Küstüm’ adlı albümüm çıktığında artık ben Türkiye’ye mal olmuş bir sanatçıydım.Küstüm’ün piyasaya çıkmasından 3 ay sonra İstanbul’a taşındım.Aralık 2003’te Kanal 7’de Küstüm Şov’u yapmaya başladım.
Ocak 2004’te Müyap’ın 2003 yılının en çok satan albüm ödülünü aldım. Ocak 2005’te ise Radyo,Televizyon gazetecileri Derneği 2004 yılını en iyi şov programı ödülünü Küstüm Şov’dan dolayı aldım. İnşallah sizlerin sevgisine layık işler yapmaya devam edeceğim.

Latif Doğan Full Mp3 leri İçin Tıklayınız

MP3 MÜZİK ŞARKI TÜRKÜ DİNLE. SEVİLEN ÜNLÜ SANATÇILARIN HAYAT HİKAYELERİ BİLİNMEYEN YÖNLERİ RESİMLERİ VE ALBÜMLERİ. RADYO TV KANALLARI... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim