14 Şubat 2013 Perşembe

Aslı Göngür Dinle

2012 Şarkıları, Aslı Güngör, Dinle, İndir, Klip İzle, Mp3 Dinle, Müzik Dinle, Pop Müzik, Söylenmemiş Sözler, Söz, Sözleri, Video Klip, Şarkı Dinle, Şar

Müzik Dinle
Aslı Güngör - Söylenmemiş Sözler
Arıyorum tadını her şeyde her saniye
Koyuyorum yerine kendimi ama nafile
O sıcacık cümleyi sakındım senden
Halbuki başka ne istedin benden
Arıyorum sesini her telefonda
Koşuyorum kapıya her çaldığında
Biliyorum gururun el vermez zaten
Gurur bekleme f geçtim ben benden
Söylenmemiş unutulan sözler bizi pişman etmiş
Dönmüyor zaman geri yarım kalmış masalın en güzel yeri
Dön artık dön bana geri
Şimdi bilsen ne kadar özledim seni
Dinle artık geç kalan sözlerimi
Kaybetmekmiş susmanın bedeli
Duy artık seviyorum senikı Sözü, Şarkıları, Şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim