7 Şubat 2013 Perşembe

Manga Dinle


Manga,Manga Dinle,Manga Şarkıları,Manga ve Alper Ağa Evdeki Ses Dinle,Manga ve Alper Ağa Evdeki Ses Şarkı Sözü
Manga
Manga ve Alper Ağa Evdeki Ses Şarkı Sözü

Evdeki ses, evdeki ses bam bam
Sene 2009, şamataya devam
Mikrofonda Alper Ağa, yanımda maNga
Hadi, hadi durma, hadi zıpla
Evdeki ses, evdeki ses bam bam
Mikrofonda Ferman, ter akıyor sırtımdan
Kolay değil böyle rapte yerinde durmak
Zıplamak, hoplamak, çılgın gibi bağırmak
İçimden geliyor vahşice kudurmak
İyi dinle gerçekler şimdi başlayacak
Uzun lafın kısası Ankara'da başladı
Melez bir manita yanıma yanaştı
Timberland ayakkabı, ceketi de Karlhart
Bırak bu ayakları hepsi bayat
Biraz laklak, şamata ve gürültü
Anlayın artık, Ferman işi götürdü
Sana mı gidelim, yoksa bana ?
Komşular görmesin, söyler hemen anama
Bir gecelik aşkta yirmi beş pozisyon
Fanfinifinfon seksi don
Bir, iki, üç, dört round sonra
Manita oldu mafiş, ben ise bomba
Bunca heyecana vallahi ki pes
Tez katıl bize sen de evdeki ses
Evdeki ses, kes stres yaratma
Hepimiz eğlenmeye geldik buraya
Bir, iki, ses kontrol, mikrofon elimde
Yaklaş çekinme, hele bi beni dinle
Beni adım Alper ama bana 'Ağa' derler Söylediğim sözler tır gibi ezer geçer
Aynı boks maçına benzer
İlk roundda knock out ve galip Alper
Karakan bomba gibi, 'niye' diye sorma Duyuyorsun işte direnme boşuna
Hoşuna gidiyor işte, boşuna inkar etme
Al sana Karakan ve maNga'dan bir hediye İleriye bak, geçmişe kafa takma
Bağır, çağır, tepin, zıpla, atla
İyice bir terle, iç bir soğuk ayran
Bizim gibi delilere her gün bayram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim