10 Şubat 2013 Pazar

Hadise Dinle


Hadise,Hadise Şarkıları,Hadise Mesajımı Almıştır O,Hadise Mesajımı Almıştır O Dinle
Hadise
Hadise Mesajımı Almıştır O Şarkı Sözü
Ya nazara geliyo, ya mezara gidiyo 
Gerçek şu ki; aşkın ömrü var 
Savaşmazsak eğer 
Çabamı göremiyo, hazıra konuyo 
Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve 
Büyüsü bozuluyor 
Ne desem olmuyo olmuyo 
Sabrımı artık zorluyo 
Aşkından bıktım kalemi kırdım 
Mecburen söyle birkaç cümle 
Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 
Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim 
Mesajımı almıştır o 
Ya nazara geliyo ya mezara gidiyo 
Gerçek şu ki; aşkın ömrü var 
Savaşmazsak eğer 
Çabamı göremiyo hazıra konuyo 
Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve 
Büyüsü bozuluyor
Ne desem olmuyo olmuyo 
Sabrımı artık zorluyo 
Aşkında bıktım kalemi kırdım 
Mecburen söyle birkaç cümle 
Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 
Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 
Mesajımı almıştır o 
Mesajımı almıştır 
Ne desem olmuyo olmuyo 
Sabrımı artık zorluyo 
Aşkında bıktım kalemi kırdım 
Mecburen söyle birkaç cümle 
Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 
Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim