9 Şubat 2013 Cumartesi

Ful Ben Deniz Sarkıları Dinle


Ben Deniz Resimleri


ONLİNE DİNLEYEBİLECEĞİNİZ BEN DENİZ PARÇALARI:
Ben Deniz - Ağlat Hadi Beni.
Ben Deniz - Ağlayamamı.
Ben Deniz - Başımın Belası.
Ben Deniz - Bn Bir Dönsen.
Ben Deniz - Bu Baharda.
Ben Deniz - Canım Yandı.
Ben Deniz - Cumadan Pazara.
Ben Deniz - Deli Yarim.
Ben Deniz - Gidemedim.
Ben Deniz - Gönül Yareler İçinde.
Ben Deniz - Günahlar.
Ben Deniz - Güzeller Güzeli.
Ben Deniz - İzmir.
Ben Deniz - Kapında Günlerim.
Ben Deniz - Kerime.
Ben Deniz - Kurtulamıyorum.
Ben Deniz - Kırmızı Biber.
Ben Deniz - Manolyam.
Ben Deniz - Na ni na.
Ben Deniz - Neler Olacak.
Ben Deniz - O Biliyor.
Ben Deniz - Paşa Paşa.
Ben Deniz - Rahat Uyuyamıyorum.
Ben Deniz - Sanamı Kaldım.
Ben Deniz - Satmışım.
Ben Deniz - Savrulmadan.
Ben Deniz - Sus Aglama.
Ben Deniz - Tövbe De.
Ben Deniz - ve Harun Kolçak - Elimde Değil.
Ben Deniz - Ya Sen Ya Hic.
Ben Deniz - Çatlat.
BEN DENİZ KİMDİR?  ( BEN DENİZ'İN HAYATI ) :
1990 sonrası pop müzikteki patlamanın ardından bugüne kalan bir kaç isimden birisi Bendeniz (Deniz Çelik). 25 Temmuz 1973 yılında İsviçre’de dünyaya gelen Bendeniz, Erenköy Kız Lisesi’nden mezun oldu. Lise öğreniminin ardından tekrar İsviçre’ye dönerek iki yıl boyunca büro işleri alanında bir meslek yüksekokuluna devam etti. Bir süre Türkiye’nin ilk bayan futbol takımı Dostlukspor’da oynadı.
Bu dönemde yapmış olduğu bestelerini somut bir çalışmaya dökmek üzere bir takım olanaklar aramaya başladı. Bir arkadaş toplantısı sırasında tesadüfen orada bulunan Raks Müzik Yapım’dan bir yetkilinin kendisini dinlemesiyle şöhret kapısı aralanmış oldu. Raks ile anlaşarak 3-4 aylık yoğun bir çalışmanın ardından kendi adını taşıyan ilk albümünü çıkardı. Düzenlemelerini Garo Mafyan’ın yaptığı albümden ilk klip, “Ya Sen Ya Hiç” adlı parçaya çekildi. Neslihan Yargıcı’nın hazırladığı ilginç kostümüyle müzikseverlerin hafızalarında “Abajur Kız” olarak yer alırken, albüm, bir milyona yaklaşan tirajıyla büyük başarı kazandı. Diğer yandan “Ya Sen Ya Hiç” adlı klibiyle, dünyanın en büyük müzik televizyonlarından biri olan MTV’nin düzenlemiş olduğu yarışmanın Türkiye elemelerinde dört iddialı klibi geride bırakarak Avrupa elemelerine katılmaya hak kazandı. 19 ülkeden 19 klibin yer aldığı yarışmada Türkiye’yi temsil ederek 11. sırada yer aldı. Bu arada Harun Kolçak’la biraraya gelerek “Biz” adlı bir single çıkardılar.İlk albümün kazandığı başarının ardından “Bendeniz II” adlı ikinci albümünde de Türkiye’nin sayılı müzik adamlarıyla çalıştı. Harun Kolçak, Emel Müftüoğlu, Demet Sağıroğlu, Ümit Sayın gibi isimlerin vokalleriyle destek olduğu albümün düzenlemeleri Ozan Çolakoğlu, Murat Yeter ve geçtiğimiz yıllarda kaybettiğimiz değerli müzik adamı Onno Tunç’un elinden çıktı.
İlk albümünde olduğu gibi bu albümde de oniki şarkıdan onbirinin söz ve müziğini yazdı. İlkine kıyasla daha hareketli ama yine batı normlarına yakın parçaların yer aldığı albümden “Gönül Yareler İçinde”, “Neler Olacak” ve “80 Günde Devr-i Alem” adlı üç parçaya klip çekildi.
1996 yılında çıkardığı “Bendeniz III”de bu defa temposu yüksek parçalar yer aldı. Söz ve müzikleri tamamen Bendeniz’e ait albümün düzenlemelerini Murat Yeter ve Ahmet Özden yaptı. İlk video klip “Turnayı Gözünden Vurdum”a çekilirken bir de ilke imza atıldı. Klip çekilmeden önce albümdeki dört parçanın kırkaltı saniyelik miksine ilginç görüntülerle süslü bir tanıtım filmi çekilerek medya kuruluşlarına dağıtıldı.
Kısa sürede edindiği tecrübeleri iyi kullanan sanatçı, vokalistliğini de yapan Volkan’ın “Ve Volkan” isimli albümünün prodüktörlüğünü üstlendi. Biri dışında albümdeki tüm parçaların söz ve müziklerini yazan Bendeniz, iki parçada da Volkan ile düet yaptı. Bu parçalardan “Adını Ben Koydum”un klibinde de yer alarak Volkan’a destek verdi.
İki senelik ayrılığın ardından 1998 yılı başında, “yaşanmış ve ilelebet yaşayacak olan tüm aşklarına” adadığı dördüncü albümü “Bendeniz’den”, daha canlı ve romantik yapısıyla en olgun çalışması olarak değerlendirildi. Âdeti bozmayarak tüm söz ve müziklerini yazdığı albümün hazırlıklarını İsviçre’de tamamladı. Özenle çalışılmış altyapısı ve Bendeniz’in duru sesiyle takdir toplayan albümün ilk çıkış parçası ve klibi “Günahlar” oldu.
Bendeniz'in müzik kariyerindeki beşinci albümü, 1999 yılının son aylarına doğru müzik marketlerdeki yerini aldı. "Kurtulamıyorum" adlı çalışmada, yine bir parça dışında tüm söz ve müzikler kendisine ait. Onbir şarkının yer aldığı albümde düzenlemeler Alper Benli ve Ahmet Özden imzasını taşıdı. Albümle de aynı ismi taşıyan "Kurtulamıyorum", duygu yüklü sözleri ve Bendeniz'in farklı tarzıyla ilk çıkış parçası olarak düşünüldü. İlk albümünde yer alan "Ağlayayım Mı?" adlı meşhur şarkısını yeni düzenlemesiyle bir daha yorumlayan Bendeniz, hayranlarına hoş bir sürpriz yapmış oldu. Renkli kişilikleriyle dikkat çeken MGM, "Ben Tazecik Ceylanım"da üflemeli çalgılarla sanatçıya eşlik etti. Bendeniz, "Sarmaşık" adlı şarkıyı ise Volkan Akyol'la birlikte seslendirdi. Volkan, böylece kendi albümüne büyük katkıları olan Bendeniz'e sıcak bir yanıt vermiş oldu.

Mp3 Müzik Şarkı Damar Pop Rock Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri Görülmemiş Resimleri Albümleri Şarkıları. Online Full Radyo Tv Kanalları ve Ayrıca Sesli Kameralı Sohbet Chat Odaları, Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim