9 Şubat 2013 Cumartesi

Ful Hakan Altun Mp3 Dinle


Hakan Altun

Hakan Altun Resimleri


Mp3 Player'de Dinleyebileceğiniz Hakan Altun Şarkıları:
Hakan Altun - Gönül Yarası.
Hakan Altun - Ayrılık Olmasaydı.
Hakan Altun - Ağlamak Yok Yüregim.
Hakan Altun - Aşk Delisi.
Hakan Altun - Aşık Oldum Muhhamede 'e.
Hakan Altun - Bana Göresin.
Hakan Altun - Başka Ten Olmuyor.
Hakan Altun - Canım.
Hakan Altun - Damga.
Hakan Altun - Dayanamadım.
Hakan Altun - Diyelim'ki.
Hakan Altun - Duy Beni.
Hakan Altun - Evlilik Olsun.
Hakan Altun - Fenalardayım.
Hakan Altun - Gelen Olmadı.
Hakan Altun - Gül Belalıdır.
Hakan Altun - Hain Geceler.
Hakan Altun - Hani Bekleyecektin.
Hakan Altun - Hani Sen Benimdin.
Hakan Altun - Hediye.
Hakan Altun - Her Sevda Bir Ölümmüş.
Hakan Altun - Hoşçakal.
Hakan Altun - İstanbul Olmaz Olsun.
Hakan Altun - Kabul Et.
Hakan Altun - Köle Gibi.
Hakan Altun - Kördüğüm.
Hakan Altun - Küstüm Aşklara.
Hakan Altun - Kıyamadım.
Hakan Altun - Nefesimsin.
Hakan Altun - Niye Bana Gelmiyorsun.
Hakan Altun - Sen De Ağla.
Hakan Altun - Son Buse.
Hakan Altun - Telefon.
Hakan Altun - Tercihimdir.
Hakan Altun - Unutamıyorum.
Hakan Altun - Yeminim Olsun.
Hakan Altun - Yollara Taşlara.
Hakan Altun - Yürek Ağlar.
Hakan Altun - Zaten O Şarkıyı.
Hakan Altun - Çıkmazlardayım.
Hakan Altun - Özlemişim.
HAKAN ALTUN KİMDİR ( HAKAN ALTUN'UN HAYATI):
Hafız Zeki Altun'un torunu olan Hakan Altun, 1972 yılında İstanbul'da doğdu. İlkokulu bitirdikten sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı'na girdi.Orta, lise ve yüksek öğrenimi aynı okulda tamamladı.İTÜ'de master yaptı.1994'te Edirne Devlet Türk Müziği Toğluluğu'nda ud çaldı.1999 yılında kendi adını taşıyan ilk solo albümünü çıkardı.Hakan Altun ; Cengiz Kurtoğlu, Bülent Serttaş, Hande Yener, Sinan Zorbey,
Kibariye, Muazzez Ersoy, Ufuk Yıldırım, Elif karlı, Alişan, Soner Arıca, gibi ünlü sanatçılara eserlerini verdi.
Eğlence dünyasında albüm performansını sahneye yansıtan ender sanatçılardan biri olan Hakan Altun, yeni albümü ile birlikte sahne çalışmalarına yine yoğun bir şekilde devam edecek.

Mp3 Müzik Şarkı Damar Pop Rock Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri Görülmemiş Resimleri Albümleri Şarkıları. Online Full Radyo Tv Kanalları ve Ayrıca Sesli Kameralı Sohbet Chat Odaları, Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim