14 Şubat 2013 Perşembe

ATİYE MP3 DİNLE




Atiye & Teoman - Kal

Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde
Kendini bilirsen
Yürüdüğün yol seninle
Yeni doğmuş bir bebek
Yeni açmış bir çiçek gibi
Bir ömür var önümde
Yaşarım istediğim gibi
Bazen sıkılırsın
Bazen bunalırsın hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakın korkma hayattan
Farkındayım seninleyim
Kal kal kal
Hep yanımda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
İçini yakacak düşsen bile
Kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini
Kal


Birgün herşey değişir
Anlamak zor gelir bazen
Birgün herkes değişir
Yenilmek zor gelir zaten
Benim hayallerim var
Benim bitmeyen umutlarım
Ama bazen yanlızım
Sessiz, solgun sokaklarda
Bazen sıkılırsın
Bazen bunalırsın hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakın korkma hayattan
Farkındayım seninleyim
Kal kal kal kal kal kal
Hep yanımda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
İçini yakacak düşsen bile
Kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini
Kal
Ne kadar zor gelsede bazen
Ağlamak gelsede içinden
En karanlık günde bile
Sakın korkma güneş doğsun içinde
Kal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim