5 Şubat 2013 Salı

Hüseyin Turan Dinle

Hüseyin Turan


Online Dinleyebileceginiz Hüseyin Turan Türküleri:
Hüseyin Turan - Kirvem
Hüseyin Turan - Acayip Hayvanlara Benziyirsen
Hüseyin Turan - Acem Kızı.
Hüseyin Turan - Ah Le Yar.
Hüseyin Turan - Ahirim Sensin.
Hüseyin Turan - Ahu Gözlüm.
Hüseyin Turan - Aklıma Düştü Gözlerin.
Hüseyin Turan - Al Yeşil Dökün Anneler.
Hüseyin Turan - Alaydım Elin Elime.
Hüseyin Turan - Asmam Çardaktan.
Hüseyin Turan - Ağlama Gözüm.
Hüseyin Turan - Aşan Bilir Karlı Dağın Ardını.
Hüseyin Turan - Beyaz Giyme Söz Olur.
Hüseyin Turan - Bune Şivandır.
Hüseyin Turan - Bülbülüm Altın Kafeste.
Hüseyin Turan - Dert Bitmez.
Hüseyin Turan - Edalı Küçük Hanım.
Hüseyin Turan - Evlerinde Bir İpekten Halı Var.
Hüseyin Turan - Evlerinin Önü Handır.
Hüseyin Turan - Eylen Yolcu.
Hüseyin Turan - Garibim.
Hüseyin Turan - Gecelerimi Al.
Hüseyin Turan - Gelmedin.
Hüseyin Turan - Gitme.
Hüseyin Turan - Gönül.
Hüseyin Turan - Gül Kuruttum.
Hüseyin Turan - Halay.
Hüseyin Turan - Hastane Önünde.
Hüseyin Turan - Hata benim.
Hüseyin Turan - Hazan Oldu.
Hüseyin Turan - Kapıyı Çalan Kimdir.
Hüseyin Turan - Kara Kız.
Hüseyin Turan - Karahisar Kalesi.
Hüseyin Turan - Kerimoğlu Zeybeği.
Hüseyin Turan - Kınıfır Bedrenk Olur.
Hüseyin Turan - Kırmızı Buğday.
Hüseyin Turan - Mektebin Bacaları ve Diyarbekir Yoluna.
Hüseyin Turan - Merdo.
Hüseyin Turan - Payton Geldi Meyhaneye Dayandı.
Hüseyin Turan - Pınarın Başında.
Hüseyin Turan - Sarardım Ben Sarardım.
Hüseyin Turan - Sendeki Kaşlar.
Hüseyin Turan - Sokak Başı Meyhane.
Hüseyin Turan - Sus Be Ağlama Gözüm.
Hüseyin Turan - Söyleyemedim.
Hüseyin Turan - Tersname.
Hüseyin Turan - Uca Dağların Başında.
Hüseyin Turan - Uyandim Sabah İle.
Hüseyin Turan - Yar Demedin.
Hüseyin Turan - Yarin Olayım.
Hüseyin Turan - Yüce Dağ Başında Yağan Kar İdim.
Hüseyin Turan - Zahidem.
Hüseyin Turan - Şafak Söktü Yine Sunam Uyanmaz.
Hüseyin Turan - Şu Uzun Gecenin.

Mp3 Müzik Şarkı Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri Görülmemiş Resimleri Albümleri Şarkıları ve Online Full Radyo Tv Kanalları Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim