6 Şubat 2013 Çarşamba

Gökhan Özen Ful Dinle

Gökhan Özen


Online Dinleyebileceğiniz Gökan Özen Şarkıları:
Gökhan Özen - Aman Boşver.
Gökhan Özen - Aramazsan Arama.
Gökhan Özen - Ayaz.
Gökhan Özen - Ağlamak Sırayla.
Gökhan Özen - Aşk Yorgunu.
Gökhan Özen - Aşkım.
Gökhan Özen - Benim İçin.
Gökhan Özen - Birtanesisin.
Gökhan Özen - Bize Aşk Lazım.
Gökhan Özen - Boşver.
Gökhan Özen - Civciv.
Gökhan Özen - Daha Erken.
Gökhan Özen - Dayanamam.
Gökhan Özen - Dilim Varmaz.
Gökhan Özen - Duman Gözlüm.
Gökhan Özen - Dur Gitme.
Gökhan Özen - Dön Çarem.
Gökhan Özen - Dönemem.
Gökhan Özen - Ezberimsin.
Gökhan Özen - Farzet.
Gökhan Özen - Güllerede Küstüm.
Gökhan Özen - Hatırla.
Gökhan Özen - Herşeyde Biraz Sen Varsın.
Gökhan Özen - Herşeyim Dur Gitme.
Gökhan Özen - İkimizde Kaybettik.
Gökhan Özen - İnkar Etme.
Gökhan Özen - Kader Utansın.
Gökhan Özen - Kalbim Seninle.
Gökhan Özen - Kınalım.
Gökhan Özen - Nerdesin.
Gökhan Özen - Resimler Hayaller.
Gökhan Özen - Sana Yine Muhtacım.
Gökhan Özen - Sebebim Sensin.
Gökhan Özen - Sen Beni Unut.
Gökhan Özen - Seni Özledim.
Gökhan Özen - Sitemkar.
Gökhan Özen - Tadı Yok.
Gökhan Özen - Teslim Al.
Gökhan Özen - Tövbeliyim.
Gökhan Özen - Yalan Dünya.
Gökhan Özen - Yalan mı.
Gökhan Özen - Yaşın Tutmaz.
Gökhan Özen - Yemezler.
Gökhan Özen - Yüreğimden Uzaklarda.
Gökhan Özen - Yüz Yılın Aptalı.
Gökhan Özen - Çıtırım.
Gökhan Özen - Öldürür Sevdan.
Gökhan Özen - Öyle Büyüki Kalbimde.
Gökhan Özen - Üşüyorum.
Gökan Özen Kimdir?( Gökan Özen'in Hayatı ):
1979'un 29 Kasım sabahı dünyaya gözlerimi açtığım anda müzik için yazılmıştı kaderim belki de....Kim bilebilirdi Ankara'nın hasret kokan sokaklarından çıkıp gelecektim İstanbul'a, müzik uğruna.... Ardımda bıraktıklarım mıydı içimde sızlayan o ilk otobüs yolculuğunda, yoksa yollarına düştüğüm bu koskoca kentin içinde 'belki de yalnız kalacağım' düşüncesi mi...Anılarımın bir intikamı mıydı sessizce gözlerimden düşen damlalar, yoksa geleceğime dair ektiğim başarı tohumlarını mı suluyordum her damlayla...
Her neyse, fazla duygusal oldu galiba. Sonuçta bu bir özgeçmiş, en azından öyle olması gerekiyordu, ama kalemi elime aldığımda yine tutamadım kendimi. Sıradan, özelliği olmayan birşey olsun istemedim. Nasıl ki şarkılarımda yazdığım sözlerde döktüysem yüreğimi sonuna kadar, özgeçmişim de öyle, özel olmalıydı...

Mp3 Müzik Şarkı Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri görülmemiş Resimleri Albümleri ve Online Full Radyo Tv Kanalları ve Ayrıca Sesli Kameralı Sohbet Chat Odaları Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim