31 Ocak 2013 Perşembe

2013 arabesk sarkılar Dinle

Hüseyin Altın


MP3 PLAYER İLE DİNLEYEBİLECEĞİNİZ HÜSEYİN ALTIN ŞARKILARI:
Hüseyin Altın - Zamanında.
Hüseyin Altın - Dargınım.
Hüseyin Altin - Benim Saçlarıma Aklar Düşürdün.
Hüseyin Altın - Acılar Duvarı.
Hüseyin Altın - Ahüzarım.
Hüseyin Altın - Anneciğim.
Hüseyin Altın - Beterin Beteri Var.
Hüseyin Altın - Bir Mecnun Yarattın.
Hüseyin Altın - Bir Sokak Çeşmesi.
Hüseyin Altın - Bitermi Sandın.
Hüseyin Altın - Bitmiyor Zulüm.
Hüseyin Altın - Bizi Sarhoş Görüyorlar.
Hüseyin Altın - Canımsın cananımsın.
Hüseyin Altın - Cennetim Sensin.
Hüseyin Altın - Dergah.
Hüseyin Altın - Deymez Bir Kıza.
Hüseyin Altın - Duyacaksın.
Hüseyin Altın - Elveda.
Hüseyin Altın - Elveda Canım.
Hüseyin Altın - Esrarlı Gözler.
Hüseyin Altın - Feryat.
Hüseyin Altın - Gülmeyi Özledim.
Hüseyin Altın - Gurbet Yolları.
Hüseyin Altın - Gönül Yarası.
Hüseyin Altın - Hakkım Var Benim.
Hüseyin Altın - Hasret Akşamları.
Hüseyin Altın - Hatırladınmı.
Hüseyin Altın - Hazan Kuşları.
Hüseyin Altın - Kaçacakmısın.
Hüseyin Altın - Kim Bilir.
Hüseyin Altın - Kimsesizler.
Hüseyin Altın - Merhaba Gurbet.
Hüseyin Altın - Mutluluk Hayal Oldu.
Hüseyin Altın - Ne Günah İşledim.
Hüseyin Altın - Neden Saçların Beyazlanmış Arkadaş.
Hüseyin Altın - Nedendir.
Hüseyin Altın - Niye Doğdum.
Hüseyin Altın - O Günlere Hasretim.
Hüseyin Altın - Sabahsız Geceler.
Hüseyin Altın - Senden Habersiz.
Hüseyin Altın - Seneler.
Hüseyin Altın - Sevgilim Aldattı.
Hüseyin Altın - Sevmesini Bileceksin.
Hüseyin Altın - Son Şarkı.
Hüseyin Altın - Usandım.
Hüseyin Altın - Varlığın Yeter.
Hüseyin Altın - Vurdular Beni.
Hüseyin Altın - Yalanmış Ömrüm.
Hüseyin Altın - Yetimlerin Ahı.
Hüseyin Altın - Zalim.
Hüseyin Altın - Zoruma Gidiyor.
Hüseyin Altın - Çarem Sensin.
Hüseyin Altın - Çekmediğim Dert Kalmadı.
Hüseyin Altın - Ömür Yalanmış.
HÜSEYİN ALTIN KİMDİR? (HÜSEYİN ALTIN'IN HAYATI):
Doğum Yeri : Erzurum
Türkiye' deki mükemmel seslerden biridir. Efendiliği , sanat gücü ile kendini ispatlamıştır. Gelin görün ki Bir türlü medyatik olamamıştır. Arabesk müzik ile öylesine haşır neşirliği olanlar belkide tanıyamazlar. Eski ar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim