27 Ocak 2013 Pazar

Grup Hepsi Dinle


Grup Hepsi,Grup Hepsi Dinle,Grup Hepsi Tavla,Grup Hepsi Tavla Dinle,Grup Hepsi Tavla Şarkı Sözü
Grup Hepsi
Grup Hepsi Tavla Şarkı Sözü 
Gözlerinle mahvettin, 2
Kapılarınla hapsettin, 2
Seninim al tamam... 2
Şeytanın ahı tutmuş, 2
Şarkılar aşka gelmiş, 2
Durumum el yaman... 2
Bu oyun hep çileli,
Bana zarlar hileli,
Kaderin bitmek bilmeyen,
Oyunu mu bu...
Şeşiçar ve pencüse,
Severim güzeli gencüse,
Gönül uslanmaz,
Kandım işte...
Tavla tavla beni tavla(2)
Salla pulları zarları(2)
Salla salla beni salla(2)
Vallahi geldim oyuna(2)
Gözlerinle mahvettin,
Kapılarınla hapsettin,
Seninim al tamam...
Şeytanın ahı tutmuş,
Şarkılar aşka gelmiş,
Durumum el yaman...
Bu oyun hep çileli,
Bana zarlar hileli,
Kaderin bitmek bilmeyen,
Oyunu mu bu...
Şeşiçar ve pencüse,
Severim güzeli gencüse,
Gönül uslanmaz,
Kandım işte...
Tavla tavla beni tavla(2)
Salla pulları zarları(2)
Salla salla beni salla(2)
Vallahi geldim oyuna(2)
Dapdar sokak heryerde sen var,
Kaçsamda olmaz çıkmaz sokak,
Direnme artık sabrım tutsak,
Uyumasak artık dağlara kaçsak...
Kumar masasında güzel bir kız,
Yenemedi seni ama dayandık,
Ama şimdi elimde zarlar,
Ve bu zarlar sizsiniz baylar...
Havva`ya sorsan Adem`e tapar,
Adem`e sorsan Havva`ya ağlar,
Hep düşeş gelse bile zarlar,
Bu oyun baştan (baştan) batar...
Tavla tavla beni tavla(2)
Salla pulları zarları(2)
Salla salla beni salla(2)
Vallahi geldim oyuna(2)
(tavla tavla)(tavla salla)(salla salla)(salla tavla)
(tavla tavla)(tavla salla)(salla salla) (TAVLA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim