27 Ocak 2013 Pazar

Emir Dinle


Emir,Emir Şarkıları,Emir Sudan Sebep Lemonade,Emir Sudan Sebep Dinle
Emir
Emir Sudan Sebep Şarkı Sözü
Geçiyormuyum içinden 
Düşünüyormusun Sen de 
Beni görmek istiyormusun 
Sudan bir sebeple 
Dolaşıyorsun içimde 
Ateşten bir rüzgar gibi 
Sana kim izin verdi ki 
Aşkla çöz beni diye 
Her sabah çiçek gibi 
Açılan o gözlerini 
Görmenin sihrini 
Sen bilemezsin ki 
Söz verdim yarına güzel olacak 
Ay dolunay sabah çok uzak
Üstüme düşen gölgene baktım 
Aşkın tenime çok yakışacak.. 
Söz verdim yarına güzel olacak 
Ay dolunay sabah çok uzak 
Üstüme düşen gölgene baktım 
Aşkın tenime çok yakışacak.. 
Aşkın tenime çok yakışacak .. 
Dolaşıyorsun içimde 
Ateşten bir rüzgar gibi 
Sana kim izin verdi ki 
Aşkla çöz beni diye 
Canım! 
Gönlüm aşkında 
Gözüm bakışında 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim