26 Ocak 2013 Cumartesi

Online Emel Taşcıoğlu Türküleri

Emel Taşcıoğlu Türküleri



Online Emel Taşcıoğlu Türküleri:
Emel Taşcıoğlu - Ahirim Sensin.
Emel Taşcıoğlu - Anadolu Yetim Türküsü.
Emel Taşcıoğlu - Anam Ağlar Başucumda.
Emel Taşcıoğlu - Ankarada Yedim Taze Meyvayı.
Emel Taşcıoğlu - Atım Araptır ve Cil Horoz.
Emel Taşcıoğlu - Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar.
Emel Taşcıoğlu - Bayramdan Bayrama.
Emel Taşcıoğlu - Başım Alıp Çıksam Bir Yüce Dağa.
Emel Taşcıoğlu - Ben Bir Yakup İdim.
Emel Taşcıoğlu - Bir Dost Bulamadım.
Emel Taşcıoğlu - Bir Fırtına Tuttu Bizi.
Emel Taşcıoğlu - Biter Kırşehirin Gülleri Biter.
Emel Taşcıoğlu - Bodrum Hakimi.
Emel Taşcıoğlu - Dersini Almışta Ediyor Ezber.
Emel Taşcıoğlu - Eledim Eledim.
Emel Taşcıoğlu - Elif Dedim Be Dedim.
Emel Taşcıoğlu - Fidayda Ankaralım.
Emel Taşcıoğlu - Garibim.
Emel Taşcıoğlu - Garip Bir Kuştu Gönlüm.
Emel Taşcıoğlu - Geceler Yarim Oldu.
Emel Taşcıoğlu - Hasta Düştüm.
Emel Taşcıoğlu - Karadır Kaşların.
Emel Taşcıoğlu - Karmı Yağmış Yüce Dağlar Başına.
Emel Taşcıoğlu - Kütahya' nın Pınarları.
Emel Taşcıoğlu - Kırmızı Buğday.
Emel Taşcıoğlu - Ne Gelen Var Ne Soran.
Emel Taşcıoğlu - Payton Geldi Meyhaneye Dayandı.
Emel Taşcıoğlu - Söğüdün Erenleri.
Emel Taşcıoğlu - Yeşil Başlı Gövel Ördek.
Emel Taşcıoğlu - Çiçekler Ekiliyor Halime Kız.
Emel Taşcıoğlu - Ömür Dediğin.
Emel Taşcıoğlu - Şen Olasın Ürgüp.

Mp3 Müzik Şarkı Damar Pop Rock Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri Görülmemiş Resimleri Albümleri Şarkıları. Online Full Radyo Tv Kanalları ve Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim