31 Ocak 2013 Perşembe

Adnan Şenses Şarkıları Dinle





Adnan Şenses Albümleri:
Adnan Şenses Ağla Gözlerim Ağla.
Adnan Şenses Allahım Bu Çile Biter mi Böyle.
Adnan Şenses Aşkının Sarhoşuyum.
Adnan Şenses Bir Rüzgardır Gelir Geçer Sanmıştım .
Adnan Şenses Bu Son Şarkım Elveda.
Adnan Şenses Çok Üzgünsün Arkadaş.
Adnan Şenses Dert Çekmeye Gidiyorum.
Adnan Şenses Dokunmayın Bana.
Adnan Şenses Doldur Be Meyhaneci.
Adnan Şenses Dost Bildiklerim.
Adnan Şenses Duman Oldum.
Adnan Şenses Güzel Gözlerine.
Adnan Şenses Gözlerinden İçti Gönlüm.
Adnan Şenses Hiçbir Kadın Beni Böyle Yıkmadı.
Adnan Şenses İlk Defa Ağladım.
Adnan Şenses İllede Roman Olsun.
Adnan Şenses Indim Havuz Başına.
Adnan Şenses Kader Mahkumuyum.
Adnan Şenses Kaderimin Oyunu.
Adnan Şenses Kahroluyorum.
Adnan Şenses Kara Bulutları Kaldır Aradan.
Adnan Şenses Kavuşamadık.
Adnan Şenses Köyümün Yağmurları.
Adnan Şenses Leyla Bir Özge Candır.
Adnan Şenses Meğer Sevmek Ne Zormuş.
Adnan Şenses Nasihat.
Adnan Şenses Ne Fayda.
Adnan Şenses Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş.
Adnan Şenses Neyleyim Ben Böyle Yari.
Adnan Şenses Roman Havası Çalkala.
Adnan Şenses Sabır Duası.
Adnan Şenses Sarhoş Aşık.
Adnan Şenses Sen Dünyalar Güzeli.
Adnan Şenses Sen Miydin.
Adnan Şenses Sende Yaşlanacaksın Gülüm.
Adnan Şenses Senede Bir Gün.
Adnan Şenses Seni Ben Ellerin Olasın Diye mi Sevdim.
Adnan Şenses Sensizliği Taşıyamam.
Adnan Şenses Söyleyin Nerde O Göz Nuru Gönül Sevgisi Yar.
Adnan Şenses Tahta Masa.
Adnan Şenses Unutamazsın.
Adnan Şenses Uzaksın Şimdi .
Adnan Şenses Veda Busesi.
Adnan Şenses Yansın Bu Dünya.
Adnan Şenses Yaralı Ceylan.
Adnan Şenses Yorgunum Dostlarım Yorgunum Artık.
Adnan Şenses Yorulacaksın.
Adnan Şenses Yıkılayıkıla.
Adnan Şenses Ömrümüzün Son Demi .
Adnan Şenses'in hayatı (Adnan Şenses kimdir?):
Baba Muhsin anne Emine'den 21.8.1935 de Bursa'da dünyaya gelen Adnan Şenses babasının memuriyeti dolayısıyla Ankara'ya taşındı.İlkokula Ankara İsmet İnönü ilkokulu'nda başlayan Şenses tahsilinin devamını İstanbul'a taşındıkları Karagümrük İlk ve Ortaokulunu tamamlayıp, ailesinin ısrarı ile marangozluk sanatına başlamıştır. Atelye çalışmaları zamanı sesinin güzelliği ile çevresinin dikkatini çekmiş, böylece sahne ve müzik hayatı 1956 yılında başlamıştır.
Süratle musiki sanatının akademik kısmına ihtiyaç duyan Şenses, Ankara Radyosunun açmış olduğu imtihana girerek pekiyi derece ile Ankara Radyosunda göreve başlamış, 16 sene görev yaptıktan sonra Radyo'dan istifa ederek profesyonel sanat hayatına atılmıştır. Türkiye'nin en ünlü gazinolarında solistlik yapmış, 35'in üstünde film çevirmiş, plak ve kaset dünyasında Altın Plak ve çok sayıda ödüller almış, sosyal düzende dernek, cemiyet, vakıflara konserleriyle yılarca hizmetler yapmış, toplumca çok sevilen Şenses şu an TGRT televizyonunda 1 sene anlaşmalı ayda bir solo konserler yapmakta olup; sanatsal tüm faaliyetlere Mega Star olarak iştirak etmektedir.
Adnan Şenses'in Kendi Ağzından Hayatı Hikayesi
Simsiyah saçım kar gibi oldu… Türk sanat müziğinin en önemli eserlerinden biri… Bu şarkıyı adnan Şenses'den dinlemek bir başka oluyor. Yılların eskitemediği sanatçı o.
Geçtiğimiz günlerde nostajli yaptık onunla. Derinlere daldık, çok eskilere gittik. Son evliliğini anlattı. “Beni adam gibi adam eden, kendimi kendim yapan, doyasıya aşk yaşadığım son evlilikti. Şu andaki eyimi çok seviyorum.” dedi.
Tam altı kere evlendiğini anlattı.
En büyük aşkı ise birinci evliliğinde yaşamış, deliler gibi sevmiş.
Nikah öncesi henüz 24 yaşındaydım. O günlerde askerliğimi yeni bitirmiş, hayata yeni girmiştim. diyor Adnan Şenses…
Ve aşık olduğu kadını anlatıyor. Kendisinden 28 yaş büyük, tam 52 yaşında. O bir Yeşilçam'da film yapımcısı. Adı Suzan Yakar.
Kendisinden 28 yaş büyük, film şirketi patronu kadınla, yaşadığı aşkı, evliliğe dönüştürmüş Adnan Şenses. Yaş farkının, birbirlerine olan sevgilerini ve evliliklerini hiç etkilemediğini söyledi.
Adnan Şenses'in yıldızı Suzan Yakar'la parlamış. Onun döneminde para kazanmaya başlamış. O zamanın parasıyla dört yüz bin lira biriktirmiş.
Çok büyük paraydı diyor Adnan Şenses
Kazandığı paraya eşi Suzan Hanım el koyuyor, har vurup, harman savurmasın diye saklıyordu
Evliliklerinde mutluluğun zirvesinde oldukları bir günde Suzan Yakar, eşi Adnan Şenses'i karşısına alıyor “Seni çok seviyorum ama çocuğumz olmuyor. Sen genç adamsın. Git başkasıyla evlen. Çocuk sahibi ol. Boşanmak istiyorum” diyor.
Adnan Şenses'in dünyası başına yıkılıyor.
Deliler gibi aşıkken, çok sevdiğim eşim tarafından terk edildim.” diye anlattı gözleri yaşararak.
Ayrılırken, biriktirdiği ve saklamak için eşinin el koyduğu dört yüz bin lirayı geri istiyor. Suzan Yakar, parayı veremeyeceğini, çünkü kendisine tek taş yüzük aldığını söylüyor.
Adnan Şenses, ilk eşinin müthiş zengin olduğunu anlattı bana. O zamanlar bankada özel kasası varmış. Bir gün Adnen Şenses'i göndermiş paralarını saydırmaya. Şenses, “O zamanın en büyük parası binlik banknotlardı. Oturdum sabah 9'dan akşam 4'e kadar saya saya bitiremedim. Ayrıca 19 bin 500 tane sarı altın lira vardı.” diyor.
Peki Suzan Yakar, bu kadar zengin olmasına rağmen Adnan Şenses'in parasını neden vermedi?
Bu soruma ünlü sanatçının cevabı ilginçti; “Benim bu parayı iki günde bitireceğimi biliyordu. Beni beş parasız sokağa saldı, hayata dirençli olmamı sağlamaktı tek gayesi. İnat ettim, çalıştım, kazandım, tekrar evlendim. Bir çocuk sahibi oldum. Kızım büyüyünce, onu da yanıma alıp, karşısına dikildim. Çocuk sahibi olmamı istiyordun. Al sana çocuk dedim.”
Suzan Yakar aradan yıllar geçtikten sonra yaşlanıyor, Adnan Şenses'i yanına çağırıyor ve diyor ki; “Ben ölmek üzereyim. Bütün paramı sana bırakıyorum.”
Kabul etmediğini belirten Adnan Şenses, paranın o dönemdeki Sinema Vakfı'na bırakılmasını sağlıyor. Bir süre sonra Suzan Yakar vefat ediyor.
Adnan Şenses'e merakla sordum. “Bugünkü rakamlarla Suzan Yakar'ın sana bırakmak istediği para, kaç paraydı?
Çook” diye cevap verdi Şenses.
Hemen zarf attım, “Beş trilyon, altı trilyon, kaç lira?”
Daha fazla” diye cevap verdi Adnan Şenses…

Mp3 Müzik Şarkı Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri görülmemiş Resimleri Albümleri ve Online Full Radyo Tv Kanalları. Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim