26 Ocak 2013 Cumartesi

Emrah Götür Beni Gittiğin Yere Şarkısı , Emrah Götür Beni Gittiğin Yere Şarkısını Dinle , Emrah Götür Beni Gittiğin Yere Boxca Mp3 İndir


 
Emrah Götür Beni Gittiğin Yere Şarkısı , Emrah Götür Beni Gittiğin Yere Şarkısını Dinle , Emrah Götür Beni Gittiğin Yere Boxca Mp3 İndir

Emrah - Götür Beni Gittiğin Yere 

Bu aşk böyle bitemez 
Bırakma terketme beni 
Atma beni ölümlere 
Atma beni zulümlere 
Götür beni gittiğin yere 

Sensiz ben nefes alamam 
Buralarda hiç duramam 
Tek başına yalnız kalamam 
Senin kokunu özlerim 
Hep yollarini gözlerim 
Götur beni gittiğin yere 

Aşkındır beni yaşatan 
Beni hayata bağlayan 
Atma beni ölümlere 
Atma beni zulümlere 
Götür beni gittiğin yere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim