27 Ocak 2013 Pazar

Emre Aydın Dinle


Emre Aydın,Emre Aydın Şarkıları,Emre Aydın Bir Teselli Ver,Emre Aydın Bir Teselli Ver Dinle
Emre Aydın
Emre Aydın Bir Teselli Ver Şarkı Sözü
Bir teselli ver… Bir teselli ver 
Yarattığın mecnuna bir teselli ver 
Sevenin halinden sevenler anlar 
Gel gör şu halimi bir teselli ver 
Aramızda başka biri var ise 
Tertemiz aşkımı bana geri ver 
Ben zaten her acının 
Tiryakisi olmuşum 
Ömür boyu bitmeyen 
Dert ile yoğrulmuşum 
Gülemem sevgilim
Ben sensiz aaah yaşayamam yaşayamam 
Bana ne gerek… Bana ne gerek 
Senin aşkından başka bana ne gerek 
Aşkın zehir olsa yine içerim 
Yolun ecel olsa korkmam geçerim 
Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile 
Dünyanın kahrına gülüp geçerim 
Ben zaten her acının 
Tiryakisi olmuşum 
Ömür boyu bitmeyen 
Dert ile yoğrulmuşum 
Gülemem… Sevgilim 
Ben sensiz aaah yaşayamam yaşayamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim