25 Ocak 2013 Cuma

Ahmet Kaya Arka Mahalle Şarkısı , Ahmet Kaya Arka Mahalle Şarkısını Dinle , Ahmet Kaya Arka Mahalle Mp3 Boxca Dinle İndir


 
Ahmet Kaya Arka Mahalle Şarkısı , Ahmet Kaya Arka Mahalle Şarkısını Dinle , Ahmet Kaya Arka Mahalle Mp3 Boxca Dinle İndir

Ahmet Kaya - Arka Mahalle 

Ağladım gözyaşlarım döndü denize
Ben derdimi kimseye söyleyemedim
Kurşunlara gelirken arka mahallede
Düştüm de yerlere bir of demedim.

Başıma neler geldi sana diyemedim
Beni kaç kere dövdüler
Adını söylemedim of of of of
Yıkılsın evin.

Ağladım gözyaşlarım düştü ateşe
Yine de bu yangını söndüremedim
Bağıra bağıra yazdım seni içime
Bir kez olsun yüzünü güldüremedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim