31 Ocak 2013 Perşembe

Ful İsmail Türü Sarkıları Dinle

İsmail Türüt Dinle

İsmail Türüt


Mp3 player ile dinleyebileceğiniz İsmail Türüt Türküleri:
İsmail Türüt - Alucralı.
İsmail Türüt - Anasını Satayım.
İsmail Türüt - Ateş Çemberi.
İsmail Türüt - Babasından İstedim.
İsmail Türüt - Banada Ver Allahım.
İsmail Türüt - Bosna Destanı.
İsmail Türüt - Cıngılım..
İsmail Türüt - Davacıyım Hakim Bey.
İsmail Türüt - Deniz Gözlüm.
İsmail Türüt - Denizde KarartI.
İsmail Türüt - Dünya Tatlısı.
İsmail Türüt - E Kız Kocamı Aldın.
İsmail Türüt - Eyildimde Su İçtim.
İsmail Türüt - Gaybana.
İsmail Türüt - Gökte Uçan Teyyare.
İsmail Türüt - Gözümün İlk Ağrısı.
İsmail Türüt - Haram Olasın Haram.
İsmail Türüt - He Emine ( Horon ).
İsmail Türüt - Horonda İki Güzel.
İsmail Türüt - Kaynana.
İsmail Türüt - Kurtlarun Sofrası.
İsmail Türüt - Misiri Kuruttunmu.
İsmail Türüt - Nazaramı uğradun.
İsmail Türüt - Nazlıcanım.
İsmail Türüt - Oflu ile Bayburtlu.
İsmail Türüt - Oflu İle Şeytan.
İsmail Türüt - Oy Trabzon.
İsmail Türüt - Pabuclarım Delindi Kumdan Giderim Kumdan.
İsmail Türüt - Rize Güzel Memleket.
İsmail Türüt - Rize´de Üşüyorum.
İsmail Türüt - Sosyete Kızı.
İsmail Türüt - Tavuklar Pulli.
İsmail Türüt - Viya.
İsmail Türüt - Yar Fadimem.
İsmail Türüt - Yayalar.
İsmail Türüt - Yürü Başkanım.
İsmail Türüt - Çalma El Kapısını.
İsmail Türüt - Çay Zamanı.
İsmail Türüt - Çay Güzeli.
İsmail Türüt - Çayelinden Öteye.
İsmail Türüt - Ömrümün Kalanını.
İsmail Türüt - Şehitler Ölmez.
İsmail Türüt - Dağlara.
İsmail Türüt - Deli Zekiye.
İsmail Türüt - Gülhanım.
İsmail Türüt - Horon.
İsmail Türüt - Karadeniz Türküsü.
İsmail Türüt - Plan Yapmayın.
İsmail Türüt - Tulum Potpori.
İsmail Türüt ve Yasemin Yıldız - Oy Agama.
İsmail Türüt KİMDİR? (İsmail Türüt'ün Hayatı):
Doğum Tarihi: 08.06.1965.
Doğum Yeri: Rize.
Babam Mustafa Türüt,çay fabrikasında işçi olarak çalışırken, annem Hamdiye Türüt ev hanımıydı.
İlkokulu, köyüm olan Ambarlıkta, Ambarlık İlkokulunda bitirdim. Yine bu dönemlerde, yaz aylarında cimilyayla’sında çobanlık yapardım ama ilkokula başladığım günden beri tek hayalim İstanbul’a gidip sanatçı olmak ve türkü söylemekti.Ve 1979! Hayallerimin gerçekleştiği yıl; İstanbul’a gelişim. İlk olarak Bahçelievler’de bir yakınımın sahibi olduğu markette işe girdim. Bir yıl çalıştıktan sonra bu kez Bebek’te bir fırında çalışmaya devam ettim.Bu arada da hem çalışıp hemde çay bahçelerinde,düğün salonlarında ve üçüncü sınıf gazinolarda uvertür olarak çıkmaktaydım.
1998 yılı,hayatımın dönüm noktası oldu.O zamana kadar 20 kaset yapmış olmama rağmen yalnızca Karadeniz’de tanınırken, 1998 yılında İbrahim Tatlıses’in sahibi olduğu idobay müzik firmasına transfer oldum.Adeta sanat hayatıma sıfırdan başlamış gibi birçalışmanın içine girdim ve bir anda Türkiye’nin gündemine “Oflu İle Bayburtlu” kaseti ile oturdum Bu zaman zarfında çok başarılı çalışmalara imza atarak, Karadeniz müziğini tüm Türkiye’ye sevdirdiğimi düşünüyorum.7 yıl boyunca aralıksız bir şekilde Kanal 7 televizyonunda Türüt Show programını yaptıktan sonra, soyadım taşıyan bu programa tgrt ekranlarında devam ettim. Yine tgrt televizyonuna Tirvana isimli 26 bölümlük bir dizi çektim. 15 parçama klip çekip, sevenlerimin beğenisine sundum. 100’ün üzerinde söz ve müziği bana ait esere imza attım. idobay firması kapanınca bende ayrılıp hemşerim olan İskender ulus’un sahibi olduğu ulus müzik firması ile anlaştım. Halen aynı firma ile çalışmalarımı sürdürmekteyim.Türkiye’de yurtiçi ve yurtdışında olmak üzere en çok konser veren 5 sanatçıdan bir tanesiyim.Evli ve ikisi kız ikisi erkek olmak üzere 4 çocuk babasıyım. Çocuklarım Deniz , Yasemin , Miraç ve Nazlıcan ....

Mp3 Müzik Şarkı Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri görülmemiş Resimleri Albümleri ve Online Full Radyo Tv Kanalları ve Ayrıca Sesli Kameralı Sohbet Chat Odaları Hemen Dinle Farkı ile Sizlerle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim