26 Ocak 2013 Cumartesi

Bülent Serttaş Ağlama Annem Şarkısı , Bülent Serttaş Ağlama Annem Şarkısını Dinle , Bülent Serttaş Ağlama Annem Boxca Mp3 İndir Dinle


 
Bülent Serttaş Ağlama Annem Şarkısı , Bülent Serttaş Ağlama Annem Şarkısını Dinle , Bülent Serttaş Ağlama Annem Boxca Mp3 İndir Dinle
Bülent Serttaş - Ağlama Annem 

Şiir: 
Ana bu akşam aklıma sen geldin, dersi bıraktım çalışamadım 
gece saat 1'e geliyordu, uyku gözüme girmedi 
sen eskiden bu saatlerde benim beşigimi sallardın 
uykunu harab ederdin benim için 
ağladığım zaman, sancılandığım zaman 
kalkardın süt verirdin, nane kaynatırdın 

Ana, canım ana 
kayanın önünde bir anıt gibi durur 
sen şimdi leğen başında oturmuş hamur yoğuruyorsun 
yarın ekmek yapacaksın 
gözlerin tezek dumanından yaşaracak 
alnında ter bulgur bulgur kabaracak 
peynirli ekmek yapacaksın, ben orada yokum, ağlayacaksın 
ağlama anam, ağlama 

Gün'dür bu nasıl olsa geçer, insan insana tez kavuşur 
ben seni hiç unutamadım, hiç unutamayacağım 
ben okuyorum ana, okuyacağım 
göreceksin bak mühendis olacağım 
Harput'a geleceğim, ezan sesinde elini öpeceğim 
canım ana, kurban ana, ayran ana 

Şarkı: 
Ağlama yar ağlama anam, mavi yazma bağlama 
mavi yazma tez solar anam ciğerimi dağlama 

Elma al olan da gel anam, bahçayı dolan da gel 
hasta düştüm gelmedin anam, bari can verem de gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim