27 Ocak 2013 Pazar

Burcu Güneş Dinle


Burcu Güneş,Eflatun,Çıkmaz Sokaklar,Çıkmaz Sokaklar Dinle,Çıkmaz Sokaklar Şarkısı,Çıkmaz Sokaklar Şarkı Sözü
Eflatun
Çıkmaz Sokaklar Şarkı Sözü
Korkularıyla yüzleşiyor insan
Er ya da geç
Bir telaş sarıyor önce yüreği
Gerçeklerle yüzleşiyor insan
Er ya da geç
Bak mesela benim gibi
Ne karanlık odalardan
Ne masallardaki cadılardan korktum
www.turkcemuzikdinle.gen.tr
Sensizlikten korktuğum kadar
Ne çıkmaz sokaklar gördüm
Ne diyarlar gezdim durdum
Kaybolmadım sendeki kadar
İnan ki kaybolmadım sendeki kadar
Azar azar gözlerini kapat
Usul usul ellerini uzat
Ben tutarım yine ben duyarım seni
Ben bilirim aşkının kıymetini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim