26 Ocak 2013 Cumartesi

Zeki Erdem Yalnız Beni Sev Şarkısı , Zeki Erdem Yalnız Beni Sev Şarkısını Dinle , Zeki Erdem Yalnız Beni Sev Boxca Mp3 İndir Dinle


 
Zeki Erdem Yalnız Beni Sev Şarkısı , Zeki Erdem Yalnız Beni Sev Şarkısını Dinle , Zeki Erdem Yalnız Beni Sev Boxca Mp3 İndir Dinle
Zeki Erdem - Yalnız Beni Sev 

Sen yoksun yanımda içimde bir boşluk var 
Seni göremezsem karşımda karanlık bir dünyam var 
Sanki günler zından döner etrafımda 
Sanki hiç sevenim yok kimsem yanımda 

Tut eski günleri geçmişte kalsın 
Bırak şu yalan dünyada bizi ölüm ayırsın 
Boşver kim ne derse desin bırak konuşsun 
Bizi ayırmak isteyenler Allahtan bulsun 

Yalnız beni beni sev 
Kimseyi sevme kimseye gitme 
Sakın beni kandırma yandırma 
Bani ağlatma 

Başka birini sevmek aklımın ucundan geçmez 
Sana vurulmuş yüreğim sen olmazsan rahat etmez 
Bir günü bekliyorum sanki bir yıl gibi 
Ah inan çok özlüyorum yıkılmış gibi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim