26 Ocak 2013 Cumartesi

Ferdi Tayfur Hoşçakal Leyla Şarkısı , Ferdi Tayfur Hoşçakal Leyla Şarkısını Dinle , Ferdi Tayfur Hoşçakal Leyla Boxca Mp3 İndir Dinle



Ferdi Tayfur Hoşçakal Leyla Şarkısı , Ferdi Tayfur Hoşçakal Leyla Şarkısını Dinle , Ferdi Tayfur Hoşçakal Leyla Boxca Mp3 İndir Dinle

Ferdi Tayfur - Hoşçakal Leyla

Zaman zaman beni düşünüp, ağlıyormuşsun Leyla 
Efkar dağıtmak için,içiyormuşsun Leyla 
Etme Leyla yapma Leyla Kendine kıyma Leyla 
Dünyanın hali bu üzülme Leyla 

Sana intizar etmedim ki 
Ne bu hal nedir bu kederin Leyla 
İstemiyorsan beni burda 
Korkma korkma giderim Leyla 

Geri dönmem sözümden 
Ödün vermem sözümden 
Öperim gözlerinden 
Hoşçakal Leyla 

Kalbi kırık olan ben 
Bağrı yanık olan ben 
Senin olmadığın yerde 
Boynu bükük kalan ben 

Kötü düşünme hakkımda 
Tanırsın beni sen tanırsın Leyla 
Acı çekmek varsa bahtımda 
Çekerim çekerim giderim Leyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim