27 Ocak 2013 Pazar

Elvan Günaydın, Elvan Günaydın Dinle, Elvan Günaydın Gidiyorum Aşkım, Elvan Günaydın Gidiyorum Aşkım Dinle, Slow Müzik, Slow Müzik Dinle


Elvan Günaydın,Elvan Günaydın Şarkıları,Elvan Günaydın Gidiyorum Aşkım,Elvan Günaydın Gidiyorum Aşkım Dinle
Elvan Günaydın
Elvan Günaydın Gidiyorum Aşkım Şarkı Sözü
Yine Bir Sonbahar Akşamıydı 
Aşk Sessizce Kapımı Çaldı 
Bu Aşkın Sonu İmkansızdı 
Gidiyorum Aşkım Gidiyorum Aşkım 
Gidiyorum Aşkım Seni Kırmadan (x2) 
Masum Aşkın Gülleri Solmadan 
Son Gecenin Sabahı Olmadan 
Yokluğumun Farkına Varmadan 
Gidiyorum Aşkım Seni Kırmadan
Vazgeçmemin Elbet Sebebi Var 
Yüreğimde Kopan Fırtınalar 
Benden Çok İnanki Seni Yaralar 
Gidiyorum Aşkım Gidiyorum Aşkım 
Gidiyorum Aşkım Seni Kırmadan (x2) 
Masum Aşkın Gülleri Solmadan 
Son Gecenin Sabahı Olmadan 
Yokluğumun Farkına Varmadan 
Gidiyorum Aşkım Seni Kırmadan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim