27 Ocak 2013 Pazar

Candan Erçetin, Candan Erçetin Dinle, Candan Erçetin Unutma Beni, Candan Erçetin Unutma Beni Dinle, Slow Müzik, Slow Müzik Dinle, Candan Erçetin 2013 sarkıları, Candan Erçetin yeni sarkıları,


Candan Erçetin,Candan Erçetin Şarkıları,Candan Erçetin Unutma Beni,Candan Erçetin Unutma Beni Dinle
Candan Erçetin
Candan Erçetin Unutma Beni Şarkı Sözü
Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım 
Unutma beni, unutama beni 
Gözünden damlayamayan göz yasin olayim 
Unutma beni, unutama beni 
Gölgen gibi adim adim 
Her solukta benim adim
Ben nasil ki unutmadim 
Sende unutma beni, unutama beni 
Bitmek bilmez kapkaranlik geceler boyunca 
Unutma beni, unutamam beni 
Ayriligin acisini kalbinde duyunca 
Unutma beni, unutama beni 
Sevisirken, öpüsürken 
Yapayalniz dolasırken 
Unutmaya çalisirken 
Unutama beni, unutama beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim