26 Ocak 2013 Cumartesi

Gülben Ergen Yarı Çıplak Şarkısı , Gülben Ergen Yarı Çıplak Şarkısını Dinle , Gülben Ergen Yarı Çıplak Boxca Mp3 İndir Dinle


 
Gülben Ergen Yarı Çıplak Şarkısı , Gülben Ergen Yarı Çıplak Şarkısını Dinle , Gülben Ergen Yarı Çıplak Boxca Mp3 İndir Dinle
Gülben Ergen - Yarı Çıplak 

Aradan geçen yıllara sor 
İki aşık aşkı unutur mu? 
Aşkın huzur meleğisin sen, 
Rüzgar seni hiç uyutur mu? 
Sıradan bir ayrılığı seçtim 
Gerekende oydu gözüm ıslak 
Ben kalpten ayrılanı geçtim 
Kalbim elinde yarı çıplak! 

Bir ben mi yaşlandım yoksa anılar mı? 
Gönlüm kıpır kıpır mı yoksa sıradan mı? 
Bir ben mi öfkelendim aşkın acısından? 
Kalbim utandı ilk kez kendi yarısından 
Aşk tanrısı haberi yok göz pınarı ıslak 
Sensiz hiç değeri yok kaldı yarı çıplak 
Ahh zalim hayat, vicdansız hayat 
Kıskıvrak saplandım ortasından 
Hislendim kimsem yok sana geldim 
Baktım hiç kimsem yok sana geldim 

Aradan geçen yıllara sor 
İki aşık aşkı unutur mu? 
Aşkın huzur meleğisin sen, 
Rüzgar seni hiç uyutur mu? 
Sıradan bir ayrılığı seçtim 
Gerekende oydu gözüm ıslak 
Ben kalpten ayrılanı geçtim 
Kalbim elinde yarı çıplak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim