30 Ocak 2013 Çarşamba

Atilla Taş, Atilla Taş Dinle, Atilla Taş Kimdir, Atilla Taş Resimleri, Atilla Taş Şarkıları, Pop





ATİLLA TAŞ ŞARKILARI:
1. 3 metre 5 metre.
2. Ateş böceğim.
3. Bir japona aşık oldum.
4. Emmi.
5. Günah.
6. Kan durmuyor.
7. Karşı tarafın ışıkları.
8. Kınalı kuzum.
9. Kırmızılım.
10. Leyla.
11. Neler oluyor hayatta.
12. Pembelim.
13. Yaralı.
14. Zennube.
ATİLLA TAŞ KİMDİR (ATİLLA TAŞ'IN HAYATI):
Doğum Tarihi: 04.02.1975.
Doğum Yeri: Adana.
İlk ve ortaokulu Ceyhan'da bitirdim. Bu sırada okul müsamerelerinde düğünlerde şarkı söyleyip minik show'lara katılıyordum. HYep sahneyle ilgili bir şeyler yapmayı düşünürdüm. Liseyi İstanbul Davut Paşa Lisesi'nde okurken üçüncü sınıfta Mersine göç kararıyla hayatım yeni bir yön kazandı. Buradan sonra eşim olacak İlkay Hanımla tanışıp ani bir kararla evlendim.
Değişik işlerde çalışırken bir yandan da gazinolarda şarkı söylüyordum ciddi bir karar vermem gerekiyordu ya kaderime razı olup sıradan bir hayat sürecek yada her şeyi riske atıp İstanbul'un yolunu tutacaktım. Hayallerim beni çağırıyordu, tam bu sırada hayatımın en önemli olaylarında biri oldu canım kızım Sezen doğmuştu. Bunun üstüne de askerlik görevi geldi çattı şimdi ne hayal ne de başka bir şey, vatani görev çağırıyordu.
Asi bir askerdim. Bir kaç sürgün yaşadım;önce Manisa, sonra Menemen, Çorlu, Yüksekova, Hakkari ve dönüş.
Değişmiş, budanmış, hevesli bir ruh haliyle istanbul, açlık sefalet, terk edilme, köprüden defalarca İstanbul a yenilip geri dönme ve sonunda Erol Köse ile tanıştığım gece, hiç umutsuz eline tutuşturduğum demonun hemen ardımdan merakla dinlenmesi ve arkamdan geri dön bakalım adın neydi senin?

Mp3 Müzik Şarkı Türkü Dinle. Sevilen Sanatçıların Hayat Hikayeleri Bilinmeyen Yönleri görülmemiş Resimleri Albümleri ve Online Full Radyo Tv Kanalları... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim