26 Ocak 2013 Cumartesi

Rafet El Roman Gönül Yarası Şarkısı , Rafet El Roman Gönül Yarası Şarkısını Dinle , Rafet El Roman Gönül Yarası Boxca Mp3 İndir Dinle



Rafet El Roman Gönül Yarası Şarkısı , Rafet El Roman Gönül Yarası Şarkısını Dinle , Rafet El Roman Gönül Yarası Boxca Mp3 İndir Dinle
Rafet El Roman - Gönül Yarası

Gönül Yarasi 
Olmadik yerde kanar durur 
Anilarin ruhu dolanir 
Anlatmaya kelimeler yetmez 
Hersey bitmis 
Anlamini Yitirmis 
Hayat Kare kare geciyor gözlerimden 
Doyamadan nasil gecti bunca zaman 
Islanir kirpiklerim 
Yüzüme bulasir yaslari 
Ates topu düser yüregime 
Alev alev yanar icim 
Alir basimi yollara düserim 
Kara kara düsünür 
Üzülürüm kizarim halime kosarim son sürat 
Yorulunca yigilip kaldigim yerde 
Adini sayiklarim gündüz gece 
Nereye baksam izlerin var silinmiyor 
Gönül Yarasi bu gecmek bilmiyor 

Yalan sözler gülüslere 
Kandim gittim ellere 
Kimbilir kac senelerce 
Yanar durur bu icimde 
Gün görmeyen su yüzüm 
Bir sende güldü seni sevdi 
Dönsende kiymeti yok 
Düstün gözümden bir kere 
Adaletsiz koca dünya 
Yine olan bana oldu 
Ask atesi yar acisi 
Dönüp durup beni vurdu 

Simdi Gönül Yarali 
Kirik kolu kanadi 
Sende kaldi yarisi 
Varsin dursun acisi

GÖNÜL YARASI 

Yitik magrur gönlüme 
Kiydin gittin ömrüme 
Neyim varsa inandigim 
Kayip ziyan simdi yarım 
Gün görmeyen su yüzüm 
Bir sende güldü seni sevdi 
Dönsende kiymeti yok 
Düstün gözümden bir kere 
Adaletsiz koca dünya 
Yine olan bana oldu 
Ask atesi yar acisi 
Dönüp durup beni vurdu 

Simdi Gönül Yarali 
Kirik kolu kanadi 
Sende kaldi yarisi 
Varsin dursun acisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim