29 Ocak 2013 Salı

Latif Doğan Sözüm Söz 2013 Albümü

 
Müzik Dinle
Latif Doğan - Sözüm Söz
Elimi elinden ayırmam canım
Yüzüne bakmaya doyamam canım
Çekerim derdini bitmesin nazın
Sararım ömrümce sararım canım
Çekerim derdini bitmesin nazın
Sararım ömrümce sararım canım,
Sözüm söz ölümüne seveceğim,
Sözüm söz iste canım vereceğim,
Sözüm söz sen çağır ben geleceğim,
Sana yemin sana söz,
Sözüm söz ölümüne seveceğim,
Sözüm söz iste canım vereceğim,
Sözüm söz sen çağır ben geleceğim,
Sana yemin sana söz

Yüzümü yüzünden alamam canım
Gözümü gözünden ayırmam canım
Başını gögsümden kaldırmam canım
Koklarım saçını koklarım canım
Başını gögsümden kaldırmam canım
Koklarım ömrümce koklarım canım
Sözüm söz ölümüne seveceğim
Sözüm söz iste canım vereceğim
Sözüm söz sen çağır ben geleceğim
Sana yemin sana söz
Sözüm söz ölümüne seveceğim
Sözüm söz iste canım vereceğim
Sözüm söz sen çağır ben geleceğim
Sana yemin sana söz
-----------
Sana kimi şahit tuttum biliyormusun
Her gün doğan güneşiki
Aşkının ateşiyle nasıl yandığımı bilesin diye
Sana sana kimi şahit tuttum biliyormusun
Yakamozlara ışık veren dolunayı
O güzelliğini bana unutturmasın diye
Sana kimi şahit tuttum biliyormusun
Seni bana bahşeden yüze yaradanı
Olur ya olur ya senden başkasını bana sevdirmesin diye
Sözüm söz sözüm söz ölümüne seveceğim
Sözüm söz iste canım vereceğim
Sözüm söz sözüm söz sen çağır ben geleceğim
Sana yemin sana yemin sana söz sana söz
Sözüm söz ölümüne seveceğim
Sözüm söz iste canım vereceğim
Sözüm söz sen çağır ben geleceğim
Sana yemin sana söz
Sözüm söz ölümüne seveceğim
Sözüm söz iste canım vereceğim
Sözüm söz sen çağır ben geleceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim