27 Ocak 2013 Pazar

Ferdi Tayfur Dinle


Ferdi Tayfur,Ferdi Tayfur Dinle,Ferdi Tayfur Şarkıları,Ferdi Tayfur Bende Unuturum,Ferdi Tayfur Bende Unuturum  Dinle
Ferdi Tayfur
Ferdi Tayfur Bende UnuturumŞarkı Sözü


Bir gün unutursa doğmayı güneş
Unutursa zamanında batmayı
Yokluğunun acısına
Yanıp yanıp kavrulan yüreğim
Unutursa zaman geçmeyi
Unutursa mevsimler değişmeyi
Bende unuturum
Yıldız yıldız parlayan saçlarını ben de unuturum
Senin gibi yalnızlığın acısını
Ben de unuturum
Işıl ışıl parlayan gözlerini
Ben de unuturum
Alev alev geceleri
Bir gün unutursa esmeyi rüzgar
Unutursa zamanında dinmeyi
Sensizliğin rüzgarında
Esip esip savrulan yüreğim
Unutursa gündüz geceyi
Unutursa mevsimler değişmeyi
İster yağmur yağsın ister fırtınalar kopsun
Yüreğimin her köşesi paramparça olsun isterse
Ben de unuturum 
Ben de unuturum seni ben de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dikkat Yorum Yazamıyorsanız Bilgi Aşağıda
Eger Google Üyesi Degilseniz
Adı Url Secenegini Seciniz
Lütfen Size Yakışan Yorumları GöreLim